Alimente pentru combaterea stresului

Stresul este unul dintre relele ce ne chinuie acum, una dintre acele probleme cu care traim si a devenit una dintre epidemiile secolului XXI. Din acest blog de ​​sanatate vom contribui la atenuarea efectelor sale la fel ca alimentele propuse pentru a combate stresul.

Pentru a combate stresul este important sa se mentina un regim alimentar echilibrat si o dieta bogata in carbohidrati si legume antioxidante.

Proteinele sunt o alta sursa importanta, astfel incat pestele gras sau legume sunt alimente care va vor ajuta sa combateti stresul.

De asemenea, crustaceele, care contin zinc, sunt recomandate. In plus, tineti minte in sectorul cerealelor.

Printre produsele alimentare necesare pentru a combate stresul sunt incluse fructele si legumele, asa ca ar trebui sa aveti mereu in vedere cele cinci portii zilnice ale acestor alimente. Printre legume sunt incluse varza, sfecla, broccoli si conopida.

Usturoiul este de asemenea recomandat. In mod similar, ar trebui sa includeti alimente bogate in vitamina A, cum ar fi morcovi, pepene galben, ardei sau rosii, precum si vitaminele B si E, din produsele lactate, avocado, bere, fasole verde, varza, nuci sau uleiuri vegetale, printre altele.

De asemenea, exista alimente care contin potasiu, magneziu sau calciu, si ar trebui sa le luati in considerare deaorece si ele sunt importante. In acest sens, carnea de mai sus si legumele, leguminoasele sau produsele lactate sunt alimentele care ar trebui sa fi luate in considerare.

Printre alimentele pentru reducerea stresului sunt, de asemenea, cele considerate ca actioneaza asupra celulelor nervoase. In aceasta privinta sunt incluse alimente cum ar fi banane, migdale sau laptuci, si drojdie de bere sau de germeni de grau.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *