Dieta vegetariana sanatoasa

Sa va feriti de carbohidrati si calorii. Cand va oprti din a consuma carne, simtiti nevoia de a va umple farfuria si stomacul cu mai multa mancare, de regula mai multi carbohidrati si alte alimente bogate in calorii. Feriti-va! Puteti lua in greutate.

Fara lapte, cautati calciu in alta parte. Daca doriti sa urmati o dieta vegetariana fara produse lactate, ar trebui sa cautati un inlocuitor pentru a primi in continuare cantitatea de calciu necesara pentru pastrarea oaselor si dintilor. Unele posibilitati sunt legumele cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, broccoli, napi, sfecla si varza, sau alimentele cu mult calciu cum ar fi tofu, branza sau lapte de soia.

Preluarea proteinelor din carne. Proteinele sunt in special importante pentru muschi. Cand nu mancati carne, aveti nevoie sa gasiti alte surse de proteine, cum ar fi oua, branza, produse din soia, tofu, gluten, linte, nuci, seminte si cereale integrale pe care le gasiti in paine, orez si paste.

In cautare de vitamina B12 si fier pentru sange. Ambele substante nutritive sunt necesare pentru a produce celule rosii din sange prevenind astfel anemia. Atunci cand urmati o dieta strict vegetariana si nu mai mancati toate produsele de origine animala (carne, oua si produse lactate), va trebui sa le recuperati din alte alimente.

Vitamina B12 poate fi gasita in cereale si produse din soia fortificate sau luand un supliment de vitamine care o contine. Si Fierul se gaseste in cereale integrale, fasole, linte, mazare (mazare), nuci si spanac.

Fara Zinc? Zincul este un mineral important pentru intarirea sistemului imunitar si crestere. Puteti sa-l gasiti in cereale integrale, produse din soia, nuci si legume.

Vegetarian nu trebuie sa insemne sacrificiu si plictisitor. Cand variati dieta si o faceti inovativa si delicioasa, aveti mult mai multe oportunitati pentru a o mentine de fapt. Cumparati o carte buna de retete cu legume. Totul incepe de acolo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *